RSS

{*_*}

saya nak BALIK RUMAH!!!!!
NAK BALIK
NAK BALIK
NAK BALIK

rindu sangaaaaattttttt kat budak2 kecik tuh
rinduuuuunnyyyaaaaaaaaa!!!!!!!!

bila ak nak balik nie???
busy je
busybody pon ye gak
hukhukhuk

minggu dpn x leh ada muet
minggu dpnnya x pasti
minggu dpan lg satu muet lg
bln 4 plak muet exam n program lain
mcm mane nie???????

saya RINDU giler ngan diorg

nk tngok ain n shifa dancing
huda speaking
aqil main restling2 n cakar2 muka
afif, main basikal n restling2 gak
ecah..... nyanyi teko comel
odah..... rindu nk dngar dia menjerit n bertatih
hani....de debab

rinduuuuunyaaaaaaa!!!!!!!!!!!

this song i dedicated to mu7 beloved nieces n nephew especially to aisyah:
saya teko comel cantik dan bergaya
ini tangkai saya
ini muncung saya
diangkat saya
dituang saya
diangkat saya
dituang saya
saya teko comel cantik dan bergaya
(gila sudahhhhh....huhuhu)

miss u all double triple mmuuuuaaahhhhhhhhhh
love u so much!!!!!!!!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment