RSS

TAK KESAMPAIAN

{*_*}
hmmm... today woke up little bit late..bkan little bit memg lambat pon..haha, tu la kalu xda agenda memg bngun lmbat la kejenyer..heee

sbnarnyer ingatkn ari nie nak kire ank tangga blok b jati ada bape, tp x kesampaian plak hajatku.. tibe2 lif da ok, so x jadi la nk mengira berape bnyak ank tngga jati..ALHAMDULILLAH
tp td time blik lif mngeluarkn bunyi yg sngat pelik n then kitorg x naik la ikut situ, lalu lif lain..nasib baik ada 2 lif, kalu la tibe2 lif yg kitorg naik tu tsekat lagi..abisla, da la aku nie semput, krang x pasal2 jadi mcm ari tuh...

hah, cite pasal ari tuh...alkisah: satu ari slepas aku ngan mim blik dr beli mkanan kat kdai dpn... kitorg naik la lif..mase tu still kat blok c lg..n kbtulan time tu angin kencang, bole dkatakan ribut la.. n time tu kitorg kat tingkt 8.. sampai je kat tingkat 8 lif stuck, tsangkut...biasela bile lif stuck system aircond dia pon mestila stuck..n aku nie jenis yg bnyak cakap..risau beb...nsib baik b2, kalu aku sorg..mau nangis kat dlm tuh.. n slowly.. i can't breath smoothly... nfas da tersekat2 but still nk bercakap gak..smpai kena marah ngan mim, suh diam..hukhuk.. nsib baik x berjam2 dlm tuh..just dlm5-10 mint jek..tp biasa la takut punye pasal..
bila aku sudah mereleasekn minda n pernafasan..secara automaticnya lif terbuka..kitorg pon apalagi..lintang-pukang la kuar cepat2..agaknyer sbb angin kuat sngat kot..tu yg tersangkut lifnyer...start dari tu kalu lif plik jek memg tkut sikit la nk msuk..pe tak nyer..kalu aku nie xda semput ok lg..nie x kalu tibe2 semput kat dlm tu..x pasal2..kalu ada prince charming yg dtg tolong ok la lg...thanks to dayu, cian dier kena blari2 anak k blok b nk panggil pak guard tp ptah blik sbb lif da ok..huhu.. thanks friends.. thanks mim sbb marah aku suh diam..kalu aku asyik bcakap jek mest dlm 10 minit to aku da xleh nk tahan pernafasan aku lg...thanks friends...

tibe2 lak mengimbau kenangan lama..haha..kenangan stuck didalam lif jati..

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment