RSS

mutiara airmataku yang mengalir

{*_*}
this week permulaan hari yg sngat sedih...mendung yg mndatang dlm diriku ini cukup terkesan...
i never though that scene will happen to me and i never know that i am a beloved one...
semalam.. i got an sms from my sis, she want me to call back couse my little niece crying..that sms sound: "fzah, tlfon jap..ain tibe2 nangis rindukn ko.."saat, detik n ketika itu terus satu perasaan hiba menusuk kalbu...ala, nape nie nangis, jgnla..t cik ija nangis gak...n that scene happen that night.

after 3minute i receive the sms, my sis call me using k.long's handphone n directly give the call to ain...

YA ALLAH..mase tu memg terus menangis x henti2..mane x nyer, dpt call dengar suare ain dia terus tersedu2...teruk sngat, smpai aku pon ikut nangis tersedu2..sape x sdh beb... pelik gak knape tibe2 dia nangis..then my sis story to me that, diorg tengok gmbar kat laptob @ phone n ada gmbar aku kat ctu..tngah tengok2 tu tibe2 ain nangis..bila ditanya rupanya rindukan kat cik ija..mase tu terus bayangan muka ain sentiasa berada diminda, hati n fikiran...sedih sangat...n x sngka la plak diorg cayang kat cik ija diorg nie....huhuhuhuhu

mase tu memang airmata ku mencurah jatuh membasahi pipi...tersedu2 mcm kena marah ngan ayh pon ye gak..malu memg malu, yela nangis kat umh org kalu umh sndiri xpe la gak... tp mase tu memg da x pkir la org sekeliling ckap ape, nak ngis same pon xpe...mase tu memg tangisan membanjri diriku ini...

aku pon xleh nk ckap bnyak sngat dngan ain..sbb makin bnyak aku ckap mkin bnyak aku nangis.. yg aku leh cakap.." k.ain jgn la nangis...cik ija pon rindukan kak ain gak.. nanti 26hb cik ija blik ae.. nant cik ija belikn hadiah tuk k.ain...kak ain jgn nangis tau.." pas tu akak aku lak ckap..dia bleh tanya: "fizah ko nangis ae?" dia lg nk tnye memg aku mkin kuat la nangis nyer..n then dia kate "ok la, t aku lak yg nangis"..pas tu memg dia terus letak phone dngan suaranye yg hampir2 mcm nk nangis..xtau la kalu dia pon ikut nangis gak..bgus gak dia putuskn talian..kalu x abis satu umh nangis..

aku nie..suh bdak kcik tu jgn nangis tp dlm mase yg same aku pon nangis..mcm mane la dia nk berhenti nangis...alahai...my little princess

mlm tu memg banjir la mata...smpai pg nie pon msih ada kesan lg...
n then mlm sblum tido lg skali aku mengalirkn airmata...sblum tido leh plak tiba2 teringat kembali..then nangis la..nangis punya pasal smpai x ingat bile aku tido..bngun2 tido je kesan airmata masih tersisa di mata... tu yg smpai pg nie still sdih2 ckit matanyer...

mlm tu memg aku rase nk blik kg saat tu gak..kalu bole terbang dah lame aku terbang blik pontian...

special for my little princess nur ain sakinah:
kak ain jgn sedih2 tau...nanti cik ija sedih gak...cik ija pasti balik jumpe kak ain punyer.. kak ain jgn sedih ye....miss you, love you

to dayu:
thanks la sebab bg pinjam tepi katil untuk buat tempat aku menangis...abis basah aku kerjakan..sorry friend.

last but not least:
to my ain, shifa, huda, aqil, afif, aisyah n hanni...miss you all soooo much..tunggu kepulangan cik ijamu ya.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment