RSS

{*_*}

kata2 aku nie tajam sngat ke? aku rase sjak dua-menjak nie aku banyak sakitkn ati org..bnyak mngeluarkn kata2 pedas...smalam..berdebat ngan sorg kawan nie.. i x kesah la dia nk cakap ape..nk terima k x pndapat i, sbb smua org ada pndapat masing2.. tp 5minit lpas tu rase mcm bersalah sngat kat dia... aku nie garang sangat k? aku nie slalu ckap kosong k? kata2 aku smua x leh pakai k? rase back to soul tu memg ada la...
2 hari lpas pon mcm tu.. xpe la.. i try to tapis my word...
INSYAALLAH.. aku mampu utk mengawal n menghindari dari kata2 yg bisa menyakitkn kamu semua.. i try my best..

to all my friends..kalu tibe2 korg dpt msg minta maaf adri aku tu jgn la terkejut ae..n jgn la plak tnyer kenape..sbb time tu mest aku dlm proses tazkirah diri sendiri..yela, setiap org kan akn tau bile dia buat slah kan???

INSYAALLAH.. i try to crop it.. n i try to be a positive talkative person...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment