RSS

BAGAI KACA MENGHEMPAS BATU

{*_*}
knape nie...sdihnyer, bencinyer...nak nangis
knapa mereka wat mcm tu kat aku..
baru ingat nk start a new day with a new smile, but..all are gone with my smile..no smile today...

knapa manusia bgitu????
kita da beri kpercayaan pd mreka tp apa yg kita dpt?
knapa mereka mnggunakan nama mereka untk mnarik kita, pas kita da join dia trik dri tanpa pngetahuan kite?
knape kita da b'iya2 mncari bhan n then tiba2 pg2 buta mereka kate nk tarik diri?
KNAPE?
sush sngat k nk ckap awl2?
sush sngat k nk hormat org yg da btungkus-lumus?
sush sngat ker?

kalu mcm nie la...ak da xleh nk p'caya pd sesape lg...bencinyer
ksian kat wana, pqa n daya yg x tido mlm bkerjasama mncari bahan...
cian kat fawwaz yg khulur-hilir mncari pngganti..
ksian kat aku yg mane bila diri ini sudah mula mnerima n mnanamkn smangat...mereka merentap semangat itu dngan serta merta tanpa mminta izin aku..
knape mesti begitu? kenapa mesti begini?
aku pon x leh la nk salahkn sesape...but, at least try to cooperate..
if i can give my soul, energy n mind...why they can't?????

mybe for the next sem i will not join that kind of event again...
n i try to avoid that kind of person...
xpe2... mereka buat mcm tu kat aku, akn dtg mreka juga akn rase ape yg aku rase skarang nie... bkan nk doakn mereka, but human learn from mistake..
if we good with others, they will good to us too...human being la katakan...

but for today...
xda pelangi dlm hidupku...
xda snyuman dlm hariku...
xda ape2 dlm diriku..
yg ada hanyalah:
mendung yg xkan pernah pergi dlm hariku ini...
luka yg xkan pnah tpadam...
kpercayaan yg tlh musnah...
smuanyer hancur...BAGAI KACA MENGHEMPAS BATU

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment