RSS

AKU KAHWIN...???!!!!

{*_*}

pagi itu, ak dikejutkan dengan pemberitahuan dr ayahku bahawa aku akan berkahwin pada hari ini... iaitu hari dimana ayahku memberitahuku...
ak dipakaikan dengan busana pengantin putih yang sangat cantik... namun, entah mengapa hati ini tidak mahu berkahwin dengan calon yang ditetapkan. teresak-esak aku menangis meminta simpati supaya membatalkan majlis perkahwinan tersebut... sungguhpun hanya sebelah lorong namun hati ini tidak boleh menerimanya. muka pon x nampak xkan tiba2 nak setuju pulak.
then, akakku pun berkata: alah.. nanti dah tengok orangnya hensem..mesti nak je t...
tapi.. itu semua tidak menenagkan hatiku... ketika tiba waktu aku melangkah keluar dari rumah aku dapati tiada seorang pun yang mahu menemaniku... bayang ayah aku x nampak langsung... penat aku memujuk mak dan ahli keluarga yang lain supaya ikut menghantarku... namun tiada seorang pun yang mahu... teresak-esak aku menangis disitu.........tiba2.... satu sentakan berlaku ke atas diriku dan baru ku sedar.................................................................................................................
...........................................................................................................................................................................
...........................................................................................................................................................................
...........................................................................................................................................................................
...........................................................................................................................................................................

MIMPI rupanya
hahahahahaha

namun air mata tetap mengalir... rupa2nya aku nangis betul2... punyalah x nak kahwin..hahahaha

jangan lah aku kahwin dlm keadaan mcm tuh...
mestilah: wedding of the year

sengal kan????

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

4 comments:

Islamic Financial System said...

mimpi basah ke?

Anonymous said...

i like..hehe..papew pown..nie mesti khusyuk sgt wat muet..haha..sampai termimpi2..good job.haha

wawa said...

amboi cik ija...gatai sgt nah..

feeza idris said...

ifs:
x dok la smpai mimpi basah....xda nyer

anonymous:
mimpi sblum muet lah... dah lame dah..minggu lepas kot..haha... dear! please put your name next time dear..hehe...

cik wawa:
skali-skala apa salahnya...ahaksss

Post a Comment