RSS

NEW DAY NEW MISSION!

{*_*}
hi there :)
long time no see..... not blogging..no coverage ma..hukhuk

now, da masuk sem baru, rumah baru, bilik baru
org je same...n ada pertambahan org..
awal sem da dpt kawan baru jgak..heeeee

hari2ku biasa2 jek
tapi baru minggu ptama sekolah oppsssss kuliah da busy gilerrr.....
tension
berkejar-kejaran
dngan membuang masa menunggu bus yg x kunjung tiba
last2 naik bus mini, smpai uncle tu pon da knal muka2 yg slalu naik bus mini...
bila fkir balik.....??????
membazir je yuran bus yg kita bayar kat B-------- tuh!!!!!!
( sungguhpun x byar lagi yuran sem nie...sem2 dpn la kiranya..hehehe)

first day tension ngan borg pndahuluan pelbagai....
nak guna akaun aku????
sorry ckit beb.... silap2 ari bulan tngok2 akaun kosong..mana leh!!!!
nasib baik en.zul nak tolg...thanks en.zul ::))

skrang nie borg tuh duk tersngkut kat HEP
sush la berurusan ngan org pejabat k------- nie...payah, apa yg diorg belek aku pon x tahu...padahal tinggl tandatangan jek...eeee
minggu nie tau pogramnyer..
kalau duit x masuk nak guna duit sapa????
pengarah????
giler...
maksudnya duit aku lah...waaarrrrkkkkk
x nak jd pengarah lagi lpas nie...susah...
risau nie..
takut xda sapa nak dtg t
huuuuuuuuu
ngan tempat x conform lg
keselamatan lagi
mcm mane nie...
kate nk tepon tp x tepon2...
tiap2 hari bangun tido je mesti risau giler
x suka la perasaan mcm nie
ngan iceps nya lagi...
haaa.... iceps i kena handle blog ngan beberapa org yg lain
nak wat blog yg mcm mane ek???
tuh pon masalah gak...
errkrkkkk
bnyaknya yg kena buat sem nie
morocco lah
iceps lah
pening lah!
tp....
yg peliknya..
sungguhpun aku busy n kerisauan memanjang tp aku msih boleh terfikirkan kawanSN aku tuh
pelikkan....?????
ok done!
i'm terribly worried right now
really really worriiieeeedddddddd

hoping tomorrow:
en.hep n en.kebudayaan tepon la saya ya n katakan semuanya beres mengikut jadual
urusan ngan en.keselamatan pon dipermudahkan
segalanya berjalan lancar seperti yg dirancangkan
hoping pogram nie berjalan lancar n mencapai target peserta
really really hope so


attention please:
pada 15 n 22 januari akan diadakan pogram pilates exercise
jemputlah datang ye..
unit kebudayaan usim
:)

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment