RSS

aku nie x ladies k???

{*_*}
suara dengarkanlah aku
kembalilah kau ke tempat asalmu
huhuhu

weekend lepas..kami sekeluarga g air papan
agak best n menakutkn lah...
sungguhpon xda suara... tp menjerit tetap menjerit beb..ala2 rockers gituh

al-kisah
masa kat sana
1st time ak jumpe group poyo
kepoyoan mereka memg amat terserlah n aku memg x paham ngan group nie
apa masalah korg ngan kitorg sbnarnya???
aku tahu la ak nie sempoi jek
pakai selipar, t-shirt n just slack biasa2 jek....
x mcm korg...bergaya, baju kurung, blous, kasut heel siap bercermin mata lg llaki tuh
tp....kita kat pantai dek oi
main pantai pkai blous?????
t-shirt sudah

nak tahu x??
mereka nie slalu tngok ak ngan akk ak...kenapa tah
tahu sbb tertngkap iorg mase ngah tngok ak
time tuh org ngah bawa air nak g tmpat duduk
selisih ngan diorg, mase tu aku sibuk duk tngok air yg ak bwak...takut tumpah
skali aku angkt kepala nampak lah diorg duk tngok ak ngan muka yg mcm ala2 x puas hati
aku pon apalagi...tngoklah diorg gak
u know me... i kind of person that have sharp eyes...mata pisau yg bisa membunuh panangan org lain...hahahahahaha
then, dlm pertarungan mata itu......akulah pemenangnya....ahahahahahaha
then, i story la kat akk i.... dier pon pelik..knapalah diorg duk tngok kitorg mcm muka x puas hati
pelik tahu x???
kitorg x buat ape2 pon....
tulah...ingt kitorg nie x dress up mcm korg x smestinya kitorg nie x up2ate yer....adik!
agak geram sbnarnya....
makin diorg tngok...makin sempoi aku berpakaian
lantak ar....lalalalalala

sometimes i'm thinking: am i not ladies???
ladies p nieh..haha
just, i'm don't like formal... more casual is great...santai per

p jaln2 kat mall pon pkai selipar
x suka lah formal2 nie...rimas
kita kena pakai pakaian yg selesa
pakai heel.....sakit kaki p...( adakah itu alasan???)

kalau bole...mase da kerja t pon nk pkai beg sandang mcm beg sekolah
x nak pkai beg tngan... kalau boleh lah
ah tu yg membuatkn aku selesa.....kan????

tapi.... smpai sekarang aku curious
knapa korg tngok2 kitorg mcm tu yer???
tahu x kitorg nie lbh tua r korg???
tahulah kitorg nmpak muda n childish ari korg..kalu ye pon jgn la smpai merenung
kalau nk petua awet muda...dtg jumpa face2face je..x yah senyap2
lalalalalalalalalalalalalala

sengalnya ko FI!!!!!!!!


note: t bile2 snang i uploa pic yer...skrang nie malas giler.... n nak kembalikn suaraku yg merudu itu....kembalilah kau suara!!!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment