RSS

Dunia Baru

{^_^}

First:
Alhamdullillah atas nikmat hidup dan sihat yang dikurniakan Allah Taala

Second:
Selepas meneliti post2 lama yang ditinggalkan hampir 7 tahun baru diri ini sedar;
1. Broken giler english kau zah! 😂🤣
Macammana la ko bole confident giler post dalam english....hadoiiiii 🤣
2. Dulu banyak post tentang sakit...sakit...sakit... Ish ish ish.. Tak baik tau mengeluh...sakit kan penghapus dosa...so lepasni kita tak nak post benda2 yang sedih dan sakit ok! 😉

Third:
Ada post lama yang telah di delete dan di update semula...reason??? Barang yang lepas jangan di kenang... Kita kena buang perkara2 negatif supaya aura positif boleh masuk

4:
Mana ya perginya anonymous yang suka baca blog saya dulu... Selalu bagi kata2 semangat...suka la dengan dia...bole dijadikan kawan... Harap awak masih setia baca dan boleh roger2 saya ya...kot kita boleh berkawan kan

5: 
Reminder
Blog ini adalah ruang untuk saya bercerita mengenai kehidupan saya... Kerjaya saya...sekolah saya....kawan2 saya...persekitaran saya... Dan saya tak tau ada yang baca atau tidak...jika ada...terima kasih kerana membaca...ingat! Ini adalah medium untuk saya melepaskan perasaan dan berkongsi idea yang kadang tidak terluah... So... Happy reading u all!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment