RSS

aku terima

ya ALLAH
jika ini yg tlh kau takdirkn utk aku
aku terima

sungguhpun hati x mampu menahan ombaknya
mata menitiskan permatanya
aku terima
dengan pnuh keterbukaan dan redha

aku tahu
ada hikmah disebalik apa yg tlh ENGKAU tentukan untukku
aku tahu
ENGKAU mahu memelihara hbngan ini
aku akn cuba menahan sebak didada ku ini
dan aku menerimanya dengan redha
hanya ENGKAU yg tahu apa yg terbaik buat hambamu ini

aku hanya merancang
hanya ENGKAU yg menentukan
aku hanya follow the flow
n mengharapkan petunjukMU

jika ini yg terbaik buat kami
aku terima ya ALLAH

permudahkanlah jln hidup kami
dan tunjukknlah kami jln yg terbaik buat kami
AMIN

currently situation:
mata basah, heart beating fast n my hand shaking...

insyaALLAH semuanya baik2 sahaja. amin

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment